First Minute, cel mai bun produs turistic al anului 2014

Turiștii care au pariat în ultimii doi ani pe ofertele Last Minute, au pierdut, pentru că pe ultima sută de metri agențiile de turism din România nu au mai avut ce să vândă. În sezonul estival din 2013 mulți români au înțeles că dacă-și cumpără din timp vacanța, beneficiază de reduceri consistente. Din acest motiv marii turoperatori români au scos ofertele din vara lui 2014 încă din luna septembrie a lui 2013. Acest tip de pachet turistic, denumit First Minute, a apărut firesc, ca o racordare a pieței de turism din România la piețele internationale. Practic, niciodată la noi în turism nu a mai existat un produs de serie mai avantajos. Plătești 25 de euro la înscriere, 30% din costuri le achiți până la 15 ianuarie și diferența cu 60 de zile înainte de data plecării. First minute se potrivește ca o mănușă oamenilor așezați, familiști, care își planifică atât viața de familie, cât și activitatea profesională, cu multă grijă.